یزدفردا: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد زمان آغاز سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران این شهرستان هفته آینده اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا: مراسم قرعه کشی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری میبد با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگری میبد و سرپرستان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابتها انجام شد.

سیداحمد علایی ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتسال کارگری هرسال به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر درشهرستان میبد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد با بیان اینکه امسال هم سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری شهرستان میبد با حضور ۲۲ تیم از واحد‌های صنعتی از هفته آینده آغاز می‌شود گفت: مراسم قرعه کشی این دوره از رقابتها به میزبانی شرکت قند و شکر میبد برگزار و تیم‌های حاضر در پنج گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی قرار گرفتند. 

 وی که مسئولیت ریاست هیات ورزش کارگران شهرستان میبد را نیز بر عهده دارد، با اشاره به استقبال واحد‌های صنعتی و تیم‌های فوتسال از برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات از هفته آینده در مجموعه ورزشی شهداء (سالن هدف) براساس قوانین هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان کار خود را آغاز می کند و طبق زمانبندی بعد از یک ماه، قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا